پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
پذیرش شرکت دانش بنیان مهبانگ فن آوری‌های پارس - اسکای روم بعنوان اولین شرکت رشد یافته مرکز رشد فناوری نیشابور

پذیرش شرکت دانش بنیان مهبانگ فن آوری‌های پارس - اسکای روم بعنوان اولین شرکت رشد یافته مرکز رشد فناوری نیشابور

- 1402/06/12

شرکت دانش بنیان مهبانگ فن آوری‌های پارس - اسکای روم بعنوان اولین شرکت رشد یافته در مرکز رشد فناوری نیشابور پذیرش شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان و به نقل از روابط عمومی مرکز رشد فناوری نیشابور، شرکت دانش‌بنیان مهبانگ فن آوری‌های پارس - اسکای روم بعنوان اولین شرکت رشد یافته و  پارکی در مرکز رشد فناوری نیشابور پذیرش شد. 

به گفته مازیار ناظران، رئیس مرکز رشد فناوری نیشابور، به استناد بند 3 مصوبه شورای علمی و  فناوری پارک علم و فناوری خراسان به شماره 402/1099 مورخ 1402/02/13 مبنی بر پذیرش شرکت‌های رشد یافته در مراکز رشد شهرستان، شرکت دانش‌بنیان مهبانک فناوری‌های پارس - اسکای روم،  بعنوان اولین شرکت رشد یافته، در مرکز رشد فناروی نیشابور و براساس نظر کارگروه تخصصی فناوری پارک علم و فناوری خراسان، پذیرش شد.  

رئیس مرکز رشد نیشابور، همچنین اعلام کرد، در سال های گذشته نیز سه شرکت فناور و دانش بنیان ساینا پردازش گسترش شرق ، شرق صنعت نیشابور و پارس پویا کنترل بینالود بعنوان شرکت‌های رشد یافته خارج شده از مرکز رشد فناوری نیشابور به ترتیب در پردیس‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات و جامع پذیرش و مشغول فعالیت می باشند. 

شرکت دانش‌بنیان مهبانک فناوری‌های پارس - اسکای روم با ماموریت خلق امکان‌های جدید در حوزه ارتباطات آنلاین برای توانمندسازی جامعه و با پلتفرم برگزاری رویدادهای آنلاین و تعاملی-اسکای روم در حال حاضر بعنوان یکی از مطرح‌ترین کسب و کارهای آنلاین کشور در این حوزه می باشد .

دانلود پیوست خبر مازیار ناظران مازیار ناظران
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.